Clen-tuotteet valmistaa alansa johtavat yritykset. Painepesurit tulevat Interpump Group konsernilta, joka on maailman suurin korkeapainepumppuja valmistava yritys sekä IPC Group konsernilta. Jälkimmäinen on myös maailman suurin teollisuusimureiden valmistaja. Pumput valmistaa Leader Pumps joka kuuluu DWT Group konserniin. Tuotanto on ISO 9000 laatusertifioitu.
CLEN-tuotteet ovat tunnettuja edistyksellisestä tekniikastaan, tehostaan, kestävyydestään sekä nykyaikaisesta muotoilusta.
Tuotteiden suurin käyttäjäryhmä on ammattikäyttäjät, joille edulliset ja alan parhaat varaosa- ja huoltopalvelut ovat itsestäänselvyys.
Pitkään jatkunut toiminta takaa, että varaosia löytyy edelleen myös kaikkein vanhimpiin CLEN-pesureihin ja imureihin.
Toimitusehdot
Ruiskuhuolto Keipe Ay (y-tunnus 0879677-9) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Yrityksen toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, mikä tarkoittaa, ettei kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.
Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään maksuvahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Verkko-ostajan palvelut sivustolle, jossa voit halutessasi hoitaa kauppiaan tarjoaman Tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon ympäri vuorokauden. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tilauskohtaisen tarkastusajan näet Verkko-ostajan palveluissa.
Maksutavat
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.
Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot. Maksun saajana näkyy Paytrail Oyj, joka myös käsittelee maksutapahtumia koskevat reklamaatiot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Lisäksi saat Paytrail Oyj:n maksuvahvistusviestin, jonka kautta pääset seuraamaan toimituksen etenemistä. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustapa ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä myymäläämme puhelin numeroon : 09 – 275 9861.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
Ruiskuhuolto Keipe Ay
Sulantie 11
04300 Tuusula
0503081648
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.